loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 91 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

دوباره شب شد و من بیقرارمر// Connect كن، زود بیا، در انتظارم

بیا، من آمدم پای Messenger // شدم مسحور آوای Messenger

بیا Hard دلت را ما ببینیم // گلی از گنج Home Pageت بچینیم

بیا Icon نمای بی‌نشانم //كه من جز آدرس Mailت ندانم

بیا امشب كمی Online باشیم // و یا تا صبح تا Sun Shine باشیم

بیا «انگوری» بی تو غش كرد // و حتی Hard Diskش هم Crash كرد

بیا ای عشق Dot Com عزیزم // به پای تو Wها بریزم

مرا در انتظار خویش مگذار // و پا ز اندازه آن بیش مگذار

بیا ای حاصل Search جهانی // بیا اجرا كن آن File نهانی

بیا در دل تو را كم دارم امشب //حدودا 100 مگی غم دارم امشب

اگر آیی دعایت مینمایم // دعا تا بینهایت مینمایم

اگر آیی دعای من همین است // و یا نقل بمضمونش چنین است:

مبادا لحظه‌ای DC شوی یار//جدا از پای آن PC شوی یار

مبادا نام ما را پاك سازی // و كاخ آرزو را خاك سازی

بمان تا جاودان اندر دل من // بمان تا حل شود هر مشكل من


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 296
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 628
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 2,920
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,920
  • بازدید ماه : 2,920
  • بازدید سال : 289,667
  • بازدید کلی : 9,717,022
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر