loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 131 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)


 

 

 

مورد داشتیم پسره قبل از خواب بجای ستاره ها دوست دختراشو می شمرده دختره هم دوست پسراشو

منم گوسفندا را!!

———————————-

اینترنت ۱ روزه ، ۱۵ مگابایت ، ۵۰۰ تومان

اینو به هر کشوری نشون بدی پناهندگی میدن

———————————-

خانمه به شوهرش پیامک میده:

سلام عزیزم، اگه موافقی بریم خونه مامانم عدد “۱”

و اگه میخوای بریم خونه مامانت

“سینوس ۲۳به توان ۷ تقسیم بر ۲/۷۶۳ ضربدر ۶۵۷

رادیکال ۵ به توان ۲ تانژانت ۷۸۶ مبنای ۲۱” رو پیامک کن!!!

شوهر:

۰/۰۵۷۳۸۷۷۷۳۲۵

———————————-

من واقعا تنبل نیستم

فقط از هیچ کاری نکردن بیشتر لذت می برم

———————————-

ﺷﺒﺎ 99 ﺩﺭﺻﺪ ﻣﻐﺰﻡ ﻣﻮﺍﻓﻘﻪ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﯾﮏ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﺎﻗﯿﻤﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ..

…ﺑﯿﺎ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﺮﺍ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﺎ ﺯﺍﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻓﮑﺮ ﻛﻦ .

———————————-

وقتی خیلی پولدار نباشی خوبیش اینه که کسی به خاطر پول طرفت نمیاد

بدیش هم اینه که کلا کسی طرفت نمیاد !!…

———————————-

من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید از صفر شروع کنیم ،

من خودم یه بار از ۱۱ شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد

———————————-

ﯾﻪ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺳﯽ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ . . .

ﺳﻮﺍﻟﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﻫﺎﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺿﺮﺭ ﻧﺪﺍﺭﻩ؟؟؟

———————————-

وقتی با خودم میگم کاش میشد به گذشته برگشت

سریع بعدش یاد شبای امتحان میفتم و میگم غلط کردم!

———————————-

“حالا چی بپوشیمِ” دخترا

با “حالا چی بخوریمِ” پسرا رقابت میکنه

———————————-

یه نصیحت از طرف من : همیشه با زبان ساده سخن بگویید

چون التزام به معقولیات و انکسار از بدویات

در تعتیر آنچه مقتضى ست ممارست به عمل نقض نیست

———————————-

یه جوری گَندِ گوشی بازیو درآوردین

که دیگه باید تو مهمونیا هم اول درب ورودی

مث دادگاه گوشیارو بگیرن

———————————-

ایرانیا از همه چی ناراضین جز ماه تولدشون 

———————————-

ازتون میخوام منطقى به سوالم جواب بدید !

ما که دوتا زانو بیشتر نداریم ، چرا میگن چهار زانو بشین ؟؟

لطفا یکی جواب بده

دارم داغون میشم !

———————————-

ﺗﻮ ﺟﻴﺐ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪِ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺟﺎ ﻣﻴﺸﻪ ها

اما ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ چه حکمتیه که ﺳﻮﺋﻴﭻ ﻣﺎﺷﻴﻦ و گوشی ﺁﻳﻔﻮﻧﺸﻮﻥ ﺟﺎ ﻧﻤﻴشه

———————————-

میگن رفیقای فیثاغورث هر وقت میدیدنش میپرسیدن :

راستی اون قضیه چی شد ؟

———————————-

این نقطه ضعف منه

خودم گفتم ولی سواستفاده نکنیدااا

———————————-

زﯾــﺮ ﺑــﺎرون ﺗـﻨـﺪ

ﯾــﺎ ﺑـﺎﯾـﺪ ﭼـﺎﻗـﻮ ﺧـﻮرد . . .

ﯾــﺎ ﺑــﺎﻻ ﺳــﺮ ﮐــﺴــﯽ ﮐــﻪ ﭼــﺎﻗــﻮ ﺧــﻮرده

ﺑــﻠـﻨــﺪ داد ﺑــﺰﻧـﯽ ﺑـﮕـﯽ ﺧـــــــــﺪا

و ﮔــﺮﻧـﻪ ﻫـﻤـﯿـﻨـﺠـﻮری ﺑـﺎرون ﺧـﺎﻟـﯽ

اﺻــﻼ ﺣــﺎل ﻧـﻤـﯿـﺪه

———————————-

یه مطلبی برام فرستاده بودن نوشته بود ایرانی نیستی اگه کپی نکنی !

منم کپی نکردم !

در نتیجه :  من الان یه خارجی محسوب میشم !

^___^

اوه مای گاد . . .

من ایران را دوست داشت . . .

من کِیلی فارسی بلد نیست !

———————————-

خیلییییییییی خییییییلی ﺟﺎﻟﺒﻪ !

تو ذهنت یکی از اعداد زیرو انتخاب کن …

۹۸
۵۲
۱۹
۹
۵۵
۸۲
۸۰

اﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺑﻪ ﻣﻨـــﻢ ﻧﮕـــــﻮ !

ﺁﻓــــــــــــــــــــﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻫﯿﺸـــﮑﯽ ﻧﮕﻮ ﺍﺻﻼ !!

ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﺭﺍﺯﻩ

ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟

ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻢ

قول میدم (-_-)

———————————-

دهه هشتادیا دارن پدر مادر میشن.دهه شصتیا هنوز موندن فلسفه وجودیِ ازدواج چیه؟

———————————-

از زمستون خواهشمندم :

انقدر ادای تابستونُ در نیاره !

خودت باش عزیزم …

———————————-

همین که هواپیماهای ما جای مشخصی سقوط می کنه و مثل سایر کشورها گم نمیشه

خود سند دیگری بر توانمندی و قدرت متخصصین داخلی کشور ماست.

وطنــــــــــــــم پاره تنـــــــــم!

———————————-

وقتی یکی رو میخوای و بهش نمیرسی چقدر سخته …

حالا ببین من چی میکشم که چندتا رو میخوام

و بهشون نمیرسم

برام فقط دعا کنین

———————————-

یکی از ویژگی های آشپزی من اینه که حتی اگه ماست و خیار هم درست کنم دستم می سوزه!

———————————-

خطرناکتر از کسایی که تظاهر به روشنفکری می کنن، کسایی ان که فکر می کنن خیلی روانشناسن!

———————————-

چند روز پیش داشتم یه مازاراتی میخریدم . . .

سر یک حرف خیلی کوچیک معامله بهم خورد

گفت پول بده ، منم نداشتم ^_^

———————————-

ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﻦ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺍﻳﺮﺍﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﻠﺖ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﺗﻮﺕ ﺁﻭﻳﺰﻭﻥ ﻣﻴﺸﻨﺎ !! ﻣﻦ ﺗﻮ

ﺳﻮﻳﻴﺴﻢ ﺩﻳﺪﻡ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﺗﻮﺕ ﺁﻭﻳﺰﻭﻧﻦ

———————————-

حضرت عزراییل را در اورژانس دیدم مشغول CPR بنده خدایی بودند. گفتم شما وظیفه ات قبض روحه الان مشغول احیا هستی ؟ !!!

گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده ،دكترا دارن میكشنش…

———————————-

وقتی می بینی داره بهت خوش میگذره

به طور مشکوکی باید بترسی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,149
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,559
  • بازدید ماه : 39,869
  • بازدید سال : 282,294
  • بازدید کلی : 9,709,649
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر