loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 40 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز نیمه پر لیوان را می بینید و این مساله در ارتباط های شما بسیار موثر است. با اطرافیان رابطه خیلی خوبی خواهید داشت و می توانید در کنار آنها شاد و آرام باشید. اگر احساس می کنید در مرکز توجه هستید، به جای خجالت، خودنمایی کنید. البته از حد خود خارج نشوید و کارهایی که شایسته شما نیست را انجام ندهید. شما به خوبی می توانید خطر را از فرصت تشخیص دهید. امروز می توانید برای تفریح آخر هفته برنامه ریزی کنید.

 

 

اردیبهشت:

شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

 

 

خرداد:

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

 

 

تیر:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

 

 

مرداد:

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

 

 

شهریور:

درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد

 

 

مهر:

امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.

 

 

آبان:

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود امروز سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

 

 

آذر:

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

 

 

دی:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

 

 

بهمن:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

 

 

اسفند:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 161
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,911
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 10,321
  • بازدید ماه : 40,631
  • بازدید سال : 283,056
  • بازدید کلی : 9,710,411
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر