loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 83 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

هیچ کس نمی فهمد
پالتو با دستکش های چرم کافی نیست
گاهی بیرون رفتن در این هوا دلِ گرم می خواهد . . .
.
.
.
ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺣﺲ ﺩﻧﯿﺎ وقتیه ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺭﻭ ﺑﺸﻨﻮﯼ
ﻭﻟﯽ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ
ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﺒﻮﺩﯼ
و ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﻧﺒﻮﺩﻡ . . . !
.
.
.
همیشه ساده بودم . . .
ساده سلام کردم . . .
ساده دل دادم . . .
ساده محبت کردم . . .
ساده باور کردم . . .
ساده چشم گفتم . . .
ساده وابسته شدم . . .
اما سخت دلم را شکستند . . . !
خیلی سخت . . . !
کاش انقدر ساده نبودم . . . !
.
.
.
همتا هم نداری ک وقت نبودنت ب دلم وعده بدهم شاید ” مثلش ” را پیدا کنم . . .
.
.
.
آدمـ هـا کـه ” عــوض ” می شـونـد . . .
از ” سـلام ” و ” شـب بـخیـر ” گـفتـنشان
مـی شود ایـن را فـهمیـد !
از “بوسه هایشان ”
از ” حـرف هـا ” و ” نـگاه هـا ”
از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه
بیـن ِ تــو و خـودشان می کـنـند
و تـویـش را پُــر از دلیـل مـی کُنـند . . . !
.
.
.
.ساعتهای نبودنت دور مچم بسته نمیشوند حلقه میشوند دور گردنم . . .
.
.
.
دلم میلرزد هرگاه صدای جدیدی “ سلام ” میکند
دیگرکشش” خداحافظی ” ندارم . . .
.
.
.
به بـــعضیا باید گفت :
موقــعی که حرف میزنم سر تکون نده . . . صدای زنگولت رو مخه !
از بـــعضیا باید پرسید :
پر و بال که خودم بهت دادم , دم از کجا دراوردی ؟!
به بـــعضیا باید گفت :
عزیزم ریاضیم ضعیفه نمیتونم آدم حسابت کنم . . . !
به بـــعضیا باید بگی :
به شخصیتت تافت بزن بلکه یه ذره ثابت بشه !
به بـــعضیا هم باید گفت :
گردنت درد نگیره انقدر که تو زندگیه مردم سرک میکشی . . .
.
.
.
دلم آب می خواهد و یک قلوپ هوای سالم ، خسته ام از نفس کشیدین میان آدمهای مسموم !
.
.
.
نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده تار مویی را ک قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی !
.
.
.
زن که باشی . . .
عاشـــق شوی ” چشم سفید ” خطابت میکنند !
راست میگویند . . .
چشمانم سفید شد به جاده هایی که
تــــو مسافر هیچکدام نبودی . . .
.
.
.
مــــنــم
آن درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت
تـا تـــــو
مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی . . .
.
.
.
بــه دل هـم نـشـسـتـیـم
و عـاشـق شـدیـم !
هـمـچـون چـهـره ی مـاه
کـه بـه دل بـرکـه مـی نـشـیـنـد
و هـیـچ دسـتـی
تـوان بـیـرون انداخـتـنش را نـــــدارد . . . !
.
.
.
من گمان میکردم
رفتنت ممکن نیست
رفتنت ممکن شد !
باورش ممکن نیست . . .
.
.
.
یه بچه دیدم که داشت گریه میکرد و میگفت هیچ کس با من بازی نمیکنه ! تو دلم گفتم تو بزرگ شو . . . ببین چه بازی هایی که باهات نمیکنن . . .
.
.
.
بی تفاوت نیستم
فقط
دیگه کسی برام
متفاوت نیست‎ !
.
.
.
عاشقانه هایت را که میفرستی
ابتدا ذوق میکنم ،
سپس دلم میگیرد که
چه کسی انها را برای تو فرستاده است . . . !
.
.
.
گاهی تــــــــــــو . . .
گاهی یــــــــاد تـــــــــو . . .
گاهی نبــــــــودن تـــــــو . . .
آخــــــر این ” تـــــــــو ” کار مــــرا تمـــــــام می کنـــــد . . . !
.
.
.
از تــــو دلگــــیر نیســــتم !
از “دلــــــم” دلگــــیرمـــ
کــه ” نبـــــودنت ” را صبـــــورانه تحــــــمل میکـــــند . . .
.
.
.
چقدر دور شده ام از آن روز های خوب
چقدر دلتنگ و بی تاب شده ام برای داشتن تو
بی تو انگار هر روز بیشتر از دیروز میمیرم . . .
آه !
“ تو ” تا به کی قرار است اینهمه غرقت شوم
بی احساس . . . !
.
.
.
چقدر پدال دوچرخه دو نفریمون سفت شده حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده یا دیگه تو رکاب نمیزنی . . .
.
.
.
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺍﻧﺪ !
ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ . . .
ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ !
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ . . .
ﺷﺒﯿﻪ ﺗﻮ ﺍﻧﺪ
.
.
.
حالم را لک لک بال شکسته میفهمد که میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را . . .
.
.
.
تمام تنم میلرزد . . .
از زخمهایی که خورده ام . . . !
من از دست رفته ام . . .
شکس ته ام می فهمی ؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما . . . !
هنوز امیدم را از دست ندادم خدا جون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,887
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 8,297
  • بازدید ماه : 38,607
  • بازدید سال : 281,032
  • بازدید کلی : 9,708,387
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر