loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 75 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

 

“دوستت دارم”
خیلیا با این جمله “خر” شدن
من از بس شنیدم “کر” شدم
.
.
.
متاسفانه
بعضی ها دچار بیماریه لاشیتیسمن
که این بیماری به دلیل کمبود ویتامین مرام بوجود میاد
.
.
.
با من بودنتو مخفی میکردی
حالا تنها بودنتو
همه جا جار میزنی
.
.
.
مـرام؟
هـه
دیدی بیار برام
.
.
.
منم چشام سگ داره
ولی سگش خسته است
میفهمی خسته
حال نداره پاچتو بگیره
به همین برکت
.
.
.
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ کی ﻫﺴﺘﯽ
ﺩﺍفی؟
ﻣﺪلی؟
ﺷﺎخی؟
ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩﺭﯼ؟
هرکی باشی با من بد باشی ﺟﻮﺭﯼ ﺳﺮﻭﯾﺴﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ
مثه ﭘﺮﮔاﺭ ﻭﺍشی
افتاد
.
.
.
تنهایی ﻋﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ
ﺍتماﻡ حجت است ﺑﺎ آﻏﻮﺵ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺩر ﻭ ﭘﯿﮑر
.
.
.
دنیای ما پر از دست هایی است
که خسته نمی شوند از نگه داشتن نقابها
.
.
.
راضی نبود در آغوشم دستانش را باز کند
اما برای دیگری دکمه های لباسش را هم باز می کند
.
.
.
درمورد مشکلاتتون درد و دل نکنید
درسته چند روزی آروم میشی
اما
یه عمر
باید سنگینی یه نگاهو تحمل کنی
.
.
.
مهربانیت را به دستی ببخش که می دانی با او خواهی ماند
وگرنه حسرتی میگذاری بر دلی که دوستت دارد
.
.
.
سفت بغلش کن
من هم عادت کرده ام به اینکار
محکم ببوسش
نگران نباش
کم کم به این یکی هم عادت می کنی
زانو ات رو میگم رفیق
.
.
.
اگر اولش به فکر آخرش نباشی
آخرش به فکر اولش می افتی
.
.
.
دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها
.
.
.
عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد
مواظب باشیم “حسین” دلمان به دست “یزید” نفس اماره
تشنه لب شهید نشود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 294
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 618
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 2,652
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,652
  • بازدید ماه : 2,652
  • بازدید سال : 289,399
  • بازدید کلی : 9,716,754
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر