loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 55 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.کارهای عادی روزمره امروز به نظرتان خسته کننده نیستند، چون باعث شده اند که حواس تان به چیزهای دیگری غیر از مشکلات تان پرت شود. هنوز راه حل مناسبی برای مشکلات احساسی اخیر که در روابط تان داشته اید پیدا نکرده اید. شاید بهتر باشد چند قدمی به عقب بردارید و به دیگران هم لحظه ای فرصت نفس کشدیدن دهید. انجام کارهای عادی روزمره نه فقط باعث توجه شما به امور دیگر می شود، بلکه راهکار مناسبی برای سرگرم شدن تان است و حتما از این بابت حس خوبی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده اید که حتی قادر نیستید پروژه تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.اکنون فرصت مناسبی برای تشکیل گروه و انجام کار مشارکتی است. خوشبختانه، عقل سلیم شما را به راه درست هدایت خواهد کرد. از کارهای سخت فرار نکنید و بدانید هر کاری را که امروز انجام ندهید، بعدا مجبور خواهید شد که انرژی بیشتری برای انجام آن صرف کنید. اهداف تان را از نو اولویت بندی کنید تا آن هایی که برای تان مهم تر هستند مشخص شوند و زودتر چاره ای برای تحقق شان بیندیشید.

فال روزانه متولدین خرداد:

امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.امروز ممکن است یک ملاقات کاری شما را که در ابرها سیر می کنید از خواب بیدار کند و به زمین بزند. از آن جایی که دیگران کارهای نیمه تمام تان را به شما یادآوری می کنند حال خوشی ندارید. یادتان باشد که هیچ کس به اندازه ی خودتان قابل سرزنش نیست. به این فکر نکنید که موقعیت تان چه طور می توانست باشد، بلکه سعی کنید با همین چیزی که هست کنار بیاید. به جای این که همه ی توجه تان را به یک آینده ی نامعلوم معطوف کنید، به شما توصیه می شود که همه ی حواس تان روی زمان حال قرار دهید.

فال روزانه متولدین تیر:

اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.وظایف تان باعث شده که استرس به شما دست دهد، از طرفی هم نمی توانید به چیزی غیر از کار بپردازید. بدانید که احساسات و افکار منفی فقط انرژی تان را هدر می دهند و کارآمدی تان را می گیرند. بهتر است دیدگاه تان رآ به زندگی عوض کنید تا شانس بیشتری برای احساس رضایت داشته باشید. وقتی ببینید که در زمان حال پیشرفت کرده اید، آن وقت حس و حال بهتری درباره ی آینده خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد:

 شما تازه بر مشکلات مالی خود غلبه کرده اید، که یک مشکل تازه پیدا می کنید. این سخن بدین معنی نیست که مشکلات مالی شما خیلی زیاد هستند، بلکه معنی اش این است شما از کاری که مدتها خودتان را با آن درگیر کرده اید، فقط به طور موقت سود می برید. شما باید سخت کار کنید تا این سود و منفعت را ثابت و دائمی کنید، پس منتظر معجزه نباشید.امروز متوجه خواهید شد که دستیابی به اهداف تان بیشتر از چیزی که فکر می کردید طول خواهد کشید. البته، این دلیل نمی شود که به خودتان ناراحتی راه دهید، چون ناراحتی و نا امیدی هم به نسبت خودشان می توانند پیشرفت تان را به تعویق بیندازند. در انجام کارهای تان عجله نکنید، آهسته جلو بروید و بدانید که هر حرکت شما حایز اهمیت است. اکنون کیفیت انجام کارهای تان مهم تر از هر چیز دیگری است.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.امروز شدت احساسات تان فروکش خواهد کرد، اما این تغییر به هیچ وجه تضمین کننده ی تصمیمات عقلانی نیست. از این فرصت برای اولویت بندی کارهای تان استفاده کنید تا برای مرحله ی بعدی آماده شوید. تا به امروز به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کرده اید و دیگر وقت عمل کردن است. بگذارید فکر دیوانه وار تصویرسازی کند، پس فکرتان را آزاد کنید تا راحت تر لبخند روی لبان تان بنشیند.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.به اندازه ی کافی در فعالیت های اجتماعی شرکت کرده اید و حالا وقت آن است که به انجام تعهدات تان بپردازید. اکنون دیگران به شما تکیه خواهند کرد، چون می بینند که می توانید در کارتان ثبات ایجاد کنید. آن ها امید دارند که کارآمدی شما به آن ها هم سرایت کند. البته، اکنون برای شما بهتر است که فقط روی کارهای خودتان متمرکز شوید. تا زمانی که مشکلات خودتان حل نشود نمی توانید به دیگران کمک کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.برنامه ی کاری تان بسیار فشرده است و باید به طریقی آن را مدیریت کنید. سعی کنید در برنامه ریزی های تان همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید برای هر کاری جای مناسبی پیدا کنید. به مهلتی که برای هر کار دارید توجه کنید تا همه چیز به موقع انجام شود. اولین قدم برای رسیدن به موفقیت این است که برای هر کاری در برنامه ی تان جای مناسبی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز شما زیاد قدرت تجسم وخلاقیت ندارید، اما این موضوع لزوماً مانعی برای سازندگی شما ایجاد نمی کند. تهیه کردن یک فهرست از کارهایی که می خواهید انجام دهید مفید خواهد بود، اما به خاطر کارهایی که نمی توانید به اتمام برسانید خودتان را ناراحت نکنید. به جای اینکه حواس خود را بر روی کارهایی که نتوانسته اید تمام کنید متمرکز کنید، برای کارهایی که هم اکنون باید انجام دهید به خود قوت قلب بدهید.با این که می دانید به تعویق انداختن وظایف تان نتایج خوشامدی نخواهد داشت، اما انگار هنوز آمادگی لازم را برای پایان دادن به این وضعیت ندارید. اوقات خوش تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که کارتان را جدی تر بگیرید. به جای این که مدام به فکر خوش گذرانی های مختلف باشید، بهتر است هوشمندانه تر عمل کنید. باید کاری کنید تا موقعیت مالی شما تثبیت شود و به فقط به انجام وظایف تان فکر کنید.

فال روزانه متولدین دی:

شاید شما برای اینکه برنامه های بلند و جاه طلبانه افراد دیگر درست از آب در نیامده اند، دلیل های زیادی داشته باشید، اما این دلایل مانع از این نمی شود که شما خودتان را درگیر این ماجرا نسازید و برای درست شدن آنها تلاش نکنید. واقع بین بودن یک چیز است؛ منفی بافی چیزی دیگر! حتی اگر می توانید تشخیص بدهید که چه مقدار باید کار کنید تا به نتیجه برسید، سعی کنید نگرشهای منفی را به خود راه ندهید.اکنون فرصتی دست داده تا بدرخشید، پس به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید و آن را به تعویق نیندازید. بهتر است وظایف تان را با سرعت یکنواخت انجام دهید. باید به کل فرآیند و مسیری که در پیش دارید فکر کنید و همه ی حواس تان به مقصد مورد نظر باشد. برای این که با موفقیت به انتهای مسیر برسید باید پله پله پیش بروید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.چشم تان را خوب باز کنید، چون قرار است درس های مهمی بگیرید که برای رشد شخصیت تان به درد می خورد. معمولا بیشتر به آینده فکر می کنید تا به زمان حال، اما الآن بهتر است توجه تان را به زمان حال معطوف کنید. یادتان نرود که همه ی کارهای امروز شما روی زندگی فردای تان تاثیر خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.امروز باید تا جایی که می توانید با واقعیت نگری به زندگی نگاه کنید. معمولا در رویاهای تان سیر می کنید، اما اکنون این قابلیت را دارید که بین رویا و واقعیت تمایز قایل شوید. بهتر است فقط به حقایق توجه کنید و برای رسیدن به موفقیت کارآمدی تان را افزایش دهید. رویاهای رنگارنگ تان را برای روز دیگری بگذارید و الآن فقط به واقعیت ها نگاه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 297
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 635
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 3,194
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,194
  • بازدید ماه : 3,194
  • بازدید سال : 289,941
  • بازدید کلی : 9,717,296
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر