loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 69 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

شیـریـن تـر از ایـن رابـطه جـایـی نتـوان دیـد
وقتـی کـ میـان مـن و تـو هـی شکـراب اسـت..
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
موهای یک زن خلق نشده برای پوشانده شدن….
یا برای بازشدن درباد….
یاجلب نظر و یا برای به دنبال کشیدن نگاه….
موهای یک زن خلق شده برای عشقش که بنشیند شانه اش کند و دیوانه شود….
عطر موهای یک زن فراموش شدنی نیست….
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
عـشقت بـاشه..
جـنگل بـاشه..
چـادر بـاشه ..‌.
سیـب زمـینی کـبابی؛
چـای هـم بـاشه . . .
هـیزم هـم بـاشه …..
صـدای بـاد
لا بـه لای بـرگ درخـت ها بـاشه
هـوای سرد …
یـه رود خـونه هـم
اون طرف تـر در جـریـان بـاشه ….
مـن دیـگه صحبتی نـدارم . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
میـان ایـن همـه مهمــان،
چقـدر تنهــایـم!

وقتـی،
در بیــن ایــن همـه کفــش،
کفـش هـای تــو،
نیســت . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
دنیای من بدون حضورت جهنم است
یک خواب وحشت آور با زجر توأم است
.
دور از تو خُرد می شوم هر بار بین شهر
می بینم عاشقانه دو تا دست در هم است
.
زل می‌زنم به عکس تو و ابر می شوم
هر شب بساط گریه برایم فراهم است
.
از حال و روز خویش نگفتم به هیچ کس
در من هزار حرف نگفته مجسم است
.
محتاج کرده بی تو مرا دست سرنوشت
وقتی که جای دست تو در دست من کم است
.
اصلا خیال کن همه دنیا برای من
وقتی ندارمت همه اش پوچ و مبهم است
.
شعرم به سر رسید و کماکان کلاغ ما…
“دنیای من بدون حضورت جهنم است ”
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
جـایـی در دلـم بـرای کـیـنـه و نـفـریـن نـگـذاشـتـه ام
بـه دلـم گـفـتـه ام بـا تـمـام شـکـسـتـگـی ات فـرامـوش نـکـن ایـن را کـه:
“روزی شـادی اش آرزویـت بـود”
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
باز خواب تو را دیدم ؛
“با همان خنده ی مهربان و زیباتر از گل سرخ تو”
باز هم همان حس آرامش کنار تو بودن من را فرا گرفته است….
می بینی چه قدر راحت به رویای تو قناعت کرده ام !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
“تو با من باش”
من دست همه اتفاق ها را می گیرم که نیفتند!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
چنان دل بسته ام کردی که باچشم خودم دیدم
خودم میرفتم اما سایه ام با من نمی آمد..
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
عشق یعنی اینکه آقات همه سعیشو برای خوشبخت کردنت بکنه و همه سختی ها رو تحمل کنه برای شاد بودن تو
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
تو بگو جز تو کدوم رود ناجی لب تشنگی بود
جر تو آغوش کدوم باغ سایه گاه خستگی بود
بی تو باید بی تو باید تا نفس دارم ببارم
من برای گریه کردن شونه هاتو کم میارم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
Beautiful romantic and emotional
.
.
.
گفتی بودن با من یعنی دل کندن از دنیا
گفتم دنیای من تویی از چی دل بکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 298
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 627
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 2,860
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,860
  • بازدید ماه : 2,860
  • بازدید سال : 289,607
  • بازدید کلی : 9,716,962
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر