loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 83 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:هیچ دعایی به آسمان نمی‌رسد مگر این که دعا کننده بر محمد و آل او صلوات بفرستد

....................


من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم


نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .



حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:

«هیچ دعایی به آسمان نمی‌رسد مگر این که دعا کننده بر محمد و آل او صلوات بفرستد.»



السلام علیک یا امیرالمومنین…

ای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدار…

پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند…



من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .



حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:

«هیچ دعایی به آسمان نمی‌رسد مگر این که دعا کننده بر محمد و آل او صلوات بفرستد.»



السلام علیک یا امیرالمومنین…

ای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدار…

پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند…



شب قدر است و دلم سرشار از عشق دیدار

شب قدر است شب عشق بازی با خدا

شب ربنا گفتن و پرواز تا خدا

التماس دعا…



الهی انچه تو این شبا به "خوبانت” عطا می کنی به ما هم عطا کن….

التماس دعا



شنیدی تو شب های قدر اگه حق الناس گردنت باشه صدای ناله هات به عرش نمیرسه؟؟؟؟؟

تورو به حق این شبهای عزیز اگر حقی ازت ضایع کردم،حتی یه حرف

"حلالم کن”



نه خدا توانمش خواند ، نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم ، شه ملک لا فتا را ….

بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم

التماس دعا



ما این قران عظیم الشان را در شب قدر نازل کردیم

و چه تو را به عظمت این شب قدر اگاه تواند کرد

شب قدر به مقام و مرتبه از هزار ماه بهتر و بالاتر است

در این شب فرشتگان و روح (یعنی جبرییل ) به اذن خدا بر امام عصر از هر فرمان نازل گرداند

این شب رحمت و سلامت و تهنیت است تا صبح گاه (سوره قدر)



مسافر پرواز رمضان:

پروازت بی خطر.امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغات من .

دعای شبهای قدر شما باشد …

التماس دعا



خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر…



صــــداى خـــــنـده هـــاى خـــــدا را مـــیـشـنـوى ؟

دعـــــایـت را شـــنـیـده

و بـــه آنـــــچـه مــــحـال مـــیـپنـدارى ، مـــیـخـندد . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 301
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 649
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 3,650
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,650
  • بازدید ماه : 3,650
  • بازدید سال : 290,397
  • بازدید کلی : 9,717,752
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر