loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 91 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)
اینجانب می خواستم از طریق ستون شما مراتب تشکر و قدردانی خودم را از بادی که در تهران می وزد، ابراز کنم و بگویم که من و همه اعضای خانواده به شدت از این باد رضایت داریم.

این باد باعث شده که هوا تا حدودی پاک شود و حتی پسر کوچک من که به خاطر آلودگی هوا تا حالا کوه های تهران را ندیده بود، سه روز است که به کوه ها خیره شده و مدام می پرسد: «چرا در دولت قبل کوه ها و تپه ها قابل رویت نبودند؟ مگر دولت قبل با کوه ها و تپه ها چه کرده بود که دلش نمی خواست کسی آنها را ببیند؟»

من قبل از اینکه از باد تهران ابراز رضایت کنم، می خواهم از شخصی که در پاراگراف بالا پیامش را چاپ کردید خواهش کنم به پسر کوچکش یاد بدهد که در این سنِ کم، خودش را درگیر مسائل سیاسی نکند چون ما که سن و سالی ازمان گذشته نتوانستیم یکسری چیزها را هضم کنیم، چه برسد به پسر کوچک شما! پیشگیری بهتر از وثیقه سپردن است!

بنده هم می خواستم از باد تهران ابراز رضایت کنم، منتهی یک سوال دارم که مدتیست ذهن مرا به خود مشغول کرده و آن هم این است که آیا این باد هم مثل بارانی که چند وقت پیش بارید به صورت مصنوعی تولید شده؟ یعنی آیا این باد طبیعی است یا از خودِ تهران است؟! خیلی ممنون، «قباد بادکوبه» هستم از باشگاه بادی بیلدینگ.

مدتی پیش باخبر شدم که یکی از مسئولان گفته اند اپیلاسیون، عملی غیرخلاف عرف و اخلاق است. بنده هم ضمن اعلام رضایت از این حرف می خواستم به همه هموطنان عزیزم بگویم که این هموطنان عزیز! جنگل زدایی کار زشتی است، پس بیایید بیابان زدایی را از خود شروع کرده و جنگل زا باشیم! با تشکر، یک «مو واپس» (گونه ای دلواپس!) هستم از موسسه کاشت، داشت و برنداشت مو.

سلام. ببخشید مزاحم شدم. می خواستم بپرسم می تونم از آقای شجونی ابراز رضایت کنم؟ آخه ایشان فرموده اند «مملکت باید یکپارچه اصولگرا باشد، البته آزادیئ هم هست.» من فقط می خواستم بپرسم اگر آزادی هم هست، پس چرا ایشان در جمله شان از «باید» استفاده کرده اند؟ خیلی ممنون.

من می خواستم از آقای عارف تشکر کنم که گفته اند: «اکثریت مردم ایران علاقمند به تفکر اصلاح طلبی هستند.» فقط می خواستم بپرسم با توجه به حرف های آقای عارف و نیز با استناد به پاراگراف بالا و صحبت های آقای شجونی ما بالاخره اصولگرا هستیم یا اصلاح طلب؟ خواهش می کنم تکلیف ما را روشن کنید چون ما بدجوری با خودمان درگیر شده ایم. «قلی میاندوآبی هستم از بین النهرین».

منبع :خط خطی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 315
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 650
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 5,015
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,015
  • بازدید ماه : 5,015
  • بازدید سال : 291,762
  • بازدید کلی : 9,719,117
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر