loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 153 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/j10/1/82.jpg

 

سلام ممنون از مطالب مفیدتون .من میخوام به جای این دوست تجربه تلخمو در اختیار خواننده هاتون قرار بدم شاید به درد بعضی ها خورد . دقیقا منم یکی از همون دختراهای هستم که معتقدم هیچوقت گول نمیخورم و اعتماد به هیچ پسری نداشتم . چند سال پیش یکی از پسرای فامیل آمد تو زندگیم.....

 خیلی طول کشید تا اعتمادمو جلب کنه مثلا قرار ازدواج گذاشته بودیم ولی همیشه میگفته مامانم ناراضیه میگه دخترخاله ی خودتو بگیر نه یه فامیل دور رو . چندبار ازم درخواست کرد بریم بیرون ولی من قبول نکردم بعد کلی التماس یه بار رفتم که درخواست کرد ببوسمش گفتم نه با هزار التماس یه بار بوسیدم ، بعدها دوباره درخواست کرد بریم بیرون بعد حدود 6ماه رفتم ولی به شرطی که گیر الکی نده ، رفتیم به باغشون ولی همین که رسیدیم اونجا کلا پسره عوض شده در حدی که من شوکه شدم گفت باید از راه مقعد ارتباط داشته باشیم هر چی التماسش کردم بی فایده بود منو محکم گرفته بود تمام تلاشمو کردم ولی اون پرزور بود حتی یه کشیده زدم تو صورتش ولی بدتر شد اون کارشو کرد ولی یه عمر حسرت برا من گذاشت بعدش هم به خطر همین موضوع ارتباطمون بهم خورد گفتم فهمیدم تو منو برا چی میخوای وگرنه اون همه التماست که می کردم جواب می داد . حالا میخوام به همه دخترا بگم مواظب روابطتون باشید به هیچ پسری اعتماد نکید مگر اینکه شوهرتون باشه .درسته پرده بکارت من مشکلی پیدا نکرد ولی روحیه ام خیلی خراب شده . امیدوارم همه به آینده و زندگیشون توجه کنن و گول این ظالهر سازی ها رو نخورن که پسرا بگن فقط تو عشق منی من فقط میخوام چند ساعت داخل خلوت با هم حرف بزنیم در نهایت همه یه هدف دارند از این رابطه ها .

 


بازنشر و گردآوري شده توسط پورتال دلباز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,758
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,168
  • بازدید ماه : 39,478
  • بازدید سال : 281,903
  • بازدید کلی : 9,709,258
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر