loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 83 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از اددی عطار به اسم دوره گرد

+ متن آهنگ



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

تو خیابون اگه دوره گردم

نیمخوام بدونه کسی که گریه کردم

تو جای پاتو رو دلم ندیدی

خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی

بارون نمیخوام بباره

آخه کسی که دیگه کسی رو دوست نداره

حالا هر چی دارم فقط این اتاقه

پر خاطراته پر اتفاقه

دل دل نکن اگه عاشقی برگرد

خوشبختی با تو از اینجا سفر کرد

تنگه دل من تنها

غم دوریت منو دیوونه تر کرد

کم کم همه چی از یاد تو میره

قلبم جدایی رو یاد نمیگیره

برگرد تو که میدونستی

یکی اینجاست که داره بی تو میمیره

تو خیابون اگه دوره گردم

نیمخوام بدونه کسی که گریه کردم

تو جای پاتو رو دلم ندیدی

خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی

وقتی که دلم میگیره

میبینم تو آینه یه جوون که پیره

تو خیلی ساده میگی سرنوشته

واسه من جهنم واسه تو بهشته

دل دل نکن اگه عاشقی برگرد

خوشبختی با تو از اینجا سفر کرد

تنگه دل من تنها

غم دوریت منو دیوونه تر کرد

کم کم همه چی از یاد تو میره

قلبم جدایی رو یاد نمیگیره

برگرد تو که میدونستی

یکی اینجاست که داره بی تو میمیره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 306
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 650
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 5,354
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,354
  • بازدید ماه : 5,354
  • بازدید سال : 292,101
  • بازدید کلی : 9,719,456
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر