loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 105 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر

بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر میشن و بی ظرفیت تر !!!

---------------------------------------------------

برایم مشخص کن این بار کدام سازت را کوک کرده ای تا برایم بزنی !
می خواهم رقصم را با سازت هماهنگ کنم …

---------------------------------------------------

من غم برای خوردن بسیار دارم ؛ تو دیگر برایم لقمه نگیر .. !

---------------------------------------------------

مهم نیست در چه سنی باشم ، هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم : مامان بیا نگاه کن !

---------------------------------------------------

من به عشق در یک نگاه اعتقاد دارم چون در اولین نگاه زندگیم مادرم رو دیدم !

---------------------------------------------------

تــــاریــک بــــاد ..
خـــانــه ی مـــردی کـه ،
نــمی جــنــگد ..
بــــرای ِ زنــــی کــه ،
دوسـتـش دارد … !

---------------------------------------------------

بهترین آدمهای زندگی شما آنهایی هستند که چایتان پیش هم یخ کرده است !

---------------------------------------------------

بهم گفت کمى از حال و روزت بگو و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !

---------------------------------------------------

هر روز پرواز .. با تو …

از تجریش تا دربند … نه !
همین یک تــُـک پایی هم که با من راه بیایی یک سفر تا فضا می ارزد ..

---------------------------------------------------

مادرها اگه منطق داشتن مادر نمیشدند ، نمیشود با منطق انقدر عاشق بود !

---------------------------------------------------

عکس دل و جیگر سیاه میزنن رو پاکت سیگار که به خیال خودشون ما رو ترک بدن …
مَشتی ما اگه دل و جیگرمون نسوخته بود که سمت سیگار نمیرفتیم …

---------------------------------------------------

برای خوشبخت بودن ، مادر کافیست !

---------------------------------------------------

اون موقع ها یه عده با چادرای ماماناشون تو کوچه خاله بازی میکردن ، یه عده دنگی دنگی توپ دولایه میخریدن ،

مامان های مهربون با آب سرد کهنه بچه میشستن ، بوی نون پنیر و نارنگی تو کیفای مدرسه …

همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه بزرگ شدیم !

---------------------------------------------------

وقتی کسی در کنارت هست ، خوب نگاهش کن :
به تمام جزئیاتش
به لبخند بین حرف هایش
به سبک ادای کلماتش
به شیوه ی راه رفتنش ، نشستنش
به چشم هاش خیره شو
دستهایش را به حافظه ات بسپار
گاهی آدم ها انقد سریع میروند که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند …

---------------------------------------------------

پهلوانان نمیشینند ؛ آبجی شما بیشین که بچه بغلته !

---------------------------------------------------

کاش خوشبختی هم مثه مرگ حق بود !

.

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,112
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,522
  • بازدید ماه : 37,832
  • بازدید سال : 280,257
  • بازدید کلی : 9,707,612
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر