loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 139 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

آزار و اذیت دختر بچه ای که تنها 5 سال داشت آن هم در پارک رفتار بی شرمانه ی مردی بود که منجر به درگیری چند مرد با او و دستگیری او شد. چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت مردی را در حال کودک آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری 117 جواديه برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. بررسی های اولیه نشان می داد مردی میانسال دقایقی قبل دختربچه ای را در کنار وسایل بازی پارک مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره های پارک دیدم. دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می کرد اما مرد به گریه های او توجهی نمی کرد. من که از دیدن این صحنه شوکه شده بودم جلو رفتم و با آن مرد درگیر شدم اما او وانمود کرد دختربچه فرزندش است. با وجود این وقتی خوب به وضعیت مرد دقت کردم متوجه شدم که او دروغ می گوید و به همین دلیل با او گلاویز شدم و دختربچه را از چنگ وی نجات دادم. شواهد گویاست که مرد بازداشت شده از ساعت 5صبح آن روز در حال پرسه زدن در پارك ديده شده است. به اين ترتيب متهم بازداشت شد و در جريان بازجويي هاي اوليه اعتراف كرد كه در حال اذيت و آزار دختر بچه بوده است.در چنين شرايطي پرونده اتهامي اين مرد به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد و متهم از سوي بازپرس مديرروستا تحت بازجويي قرار گرفت. او درباره آنچه رخ داده بود، گفت: دختربچه را درحالي كه يك نان در دستش بود و مي خواست از خيابان عبور كند ديدم.

سراغش رفتم و دستش را گرفتم و او را به بهانه بازي كردن به پارك بردم. او خيلي كوچك تر از آن بود كه بفهمد چه نقشه اي دارم. ابتدا با دادن شكلات او را سرگرم كردم و در ادامه او را روي يكي از سرسره ها بردم. پارك خلوت بود و فكر كردم روي سرسره هيچ كس به من شك نمي كند، اما دقايقي بعد دختربچه شروع به گريه كرد و مرد جواني من را در آن وضعيت ديد و با من درگير شد.

متهم ادامه داد: قبلا كه به اتهام كودك آزاري به زندان افتادم با خودم عهد كردم ديگر دست به اين كار نزنم اما نمي دانم چطور شد باز هم اين كار را انجام دادم. بررسي سوابق اين مرد 42ساله كه متاهل و داراي 2فرزند است نشان مي دهد او پيش از اين 2بار به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير و زنداني شده است.براساس اين گزارش، هم اكنون مرد كودك آزار به اتهام آدم ربايي و رابطه نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم قرار دارد و تحقيقات براي افشاي ساير جرائم احتمالي او ادامه دارد.

 

 

هایبرسان

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,001
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,411
  • بازدید ماه : 39,721
  • بازدید سال : 282,146
  • بازدید کلی : 9,709,501
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر