loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 113 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

متولد فروردین :
اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.


متولد اردیبهشت :
شما ممكن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی كنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید كه بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌كند قبل از اینكه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌كشد. تازمانی كه تمام داستان را نشنیده‌اید واكنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا كردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه كار مثبت دیگران را تایید كرده و او را تشویق كنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینكه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.  


متولد خرداد :
‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.


متولد تیر :
در این روزهای تعطیل ممكن است برایتان كمی‌ درگیری و اختلاف بوجود آید چرا كه كسی كه همواره برای تان دردسر ایجاد می‌كرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد كه برایتان مشكل ساز خواهد شد. اما  این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا كه امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی‌خواهید كه احساسات خود را برای دیگری بیان كنید. چرا به كسی نمی‌گویید كه واكنشی كه در قبال یكی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده‌اید به چه علت بوده كه این می‌تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درك كند.  


متولد مرداد :
با وجود اینكه احساسات مشتاقانه‌ای اكنون حول شما می‌چرخند اما شما نمی‌خواهید بفهمید كه آنها چیستند و همین باعث می‌شود كه نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این كار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشكل ساز خواهد شد، اما این می‌تواند دقیقا همان راهی باشد كه لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب كنید تا از حوادث ناراحت كننده روز غافل شوید.  


متولد شهریور :
ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.


متولد مهر :
این درست نیست كه شما كاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینكه دیگران احساس راحتی كنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید كه امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فكر نیازهای خود نیز باشید. هیچ كس شما را به خاطر اینكه گامی ‌به عقب برداشته‌اید مقصر نمی‌داند،‌ پس به خود اجازه ندهید با افراط  و تفریط های امروزتان خود را به دریا بیفكنید.  


متولد آبان :
شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.


متولد آذر :
احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده‌اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می‌شود و درک و فهم شما را بالا می‌برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می‌خواهید داشته باشید.


متولد دی :
خیال بافی‌های شما ممكن است امروز گردشی پرماجرا برای‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند كه دراین گردش كلی تفریح كنید اما این نباید باعث شود كه آنها را درست و واقعی بپندارید. مشكل شما این است كه اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید كه احساس كنید این تقدیر شماست و ممكن است هر چیزی كه جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می‌توانید از چیزی كه درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی كه وجود خارجی ندارد.  


متولد بهمن :
اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.


متولد اسفند :
اگر چه ممكن است احساس كنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممكن است رشد كنند و به طور موقت بر شما غلبه كنند. یك تصور زیبا برای خود ایجاد كنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا كنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,147
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,557
  • بازدید ماه : 39,867
  • بازدید سال : 282,292
  • بازدید کلی : 9,709,647
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر