loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 87 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

مریم کاویانی با انتشار عکس و متنی از تولد 47 سالگی اش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

عکس جدید مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر کشورمان 47 ساله شد.

این بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی از همه افرادی که تولدش را تبریک گفتند, تشکر کرد.

مریم کاویانی نوشت:

*****

من چقدر ثروتمندم وقتی دوستان خوب و خانواده خوب دارم كه از بودنم در اين دنيايِ زيبا خوشحالند...

و من چقدر خوش شانسم شماها هستيد ، كه اگر لحظه ايی برايم دعا كنيد به اندازه تمام ستارهايِ اسمان ميباشد...

و چقدر موفقم چون ارزوهايم انقدر كوچكند ولی كامل كه ميتوانم به تك تكشون برسم

من يك تير ماهی هستم

 

عکس منتشر شده توسط مریم کاویانی

عکس منتشر شده توسط مریم کاویانی






منبع: صفحه شخصی مریم کاویانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 303
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 650
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 5,384
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,384
  • بازدید ماه : 5,384
  • بازدید سال : 292,131
  • بازدید کلی : 9,719,486
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر