loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 103 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

 فال روزانه یک شنبه 11 آبان

 

پیشگویی روزانه برای روز یکشنبه

این یکشنبه ممکن است کاملا خالی از هرگونه اتفاق خاصی باشد، اما اگر با یک موقعیتی که مجبور به انتخاب کردن مواجه شدید یا باید یک تصمیم مهمی بگیرید، تردید نکنید؛ بلکه فقط معمولی رفتار کنید و به نظریات منطقی توجه کنید.

فروردین:

فضای امروز به گونه ای مطبوع خواهد بود که کاملا مناسب فعالیت های اجتماعی مختلف و حتی رسیدگی به امور عشقی می باشد. اگر فرد مورد نظر شما از فرهنگی دیگر با سنت هایی متفاوت آورده شده است، لازم است نکات دقیق و ظریف را نیز در نظر داشته باشید، اما سعی کنید توجه بیش از حد به آن نداشته باشید.

اردیبهشت:

شروع روز مجبور به استفاده از لوازم آرایش و روند های بهداشتی مختلف خواهید شد. گرچه اینها برای متولدین این ماه بسیار لذت بخش خواهد بود. در واقع چیزی است که به شما جذابیت می بخشد (این نصیحت مخصوصا برای خانم های متولد این ماه مفید خواهد بود). در بعد از ظهر، ممکن است شما با وجهه دیگری از سختی روبرو شوید.

خرداد:

تا شروع شب، به خاطر ویژگی های شخصیتی خاص متولدین این ماه، در وضعیت خوبی به سر خواهید برد. تعداد زیادی از خردادی ها در طی روز جذاب، با ادب در مواجهه با جنس مخالف و همچنین علاقه مند به مکالمه خواهند بود. شما به احتمال زیاد قادر خواهید بود تا استعداد خود در هنر، طراحی و زیبایی شناسی را به نمایش بگذارید.

تیر:

امروز شما تمایل زیادی به استراحت و تنبلی خواهید داشت. همچنین ممکن است "قدم هایی رو به جلو برای خواسته هایی در رابطه با زیبایی" در خانه یا محل اقامت خود بردارید. نزاکت متقابل و ادبی که شما دارید فضای روانی خانه را بهبود خواهد بخشید.

مرداد:

در طی روز، از تقابل های بی پروا با اطرافیانتان لذت خواهید برد. باید پیاده روی، ملاقات با افراد جدید، بازدید، قرار ها، بازی ها و تمام ساعت های روز خود را به دقت برنامه ریزی کنید. در بعد از ظهر، احتمال وقوع برخی سو تفاهم ها بیشتر خواهد شد.

شهریور:

امروز، برای خریدن لوازم آرایش، لباس یا حتی عطر مخصوصا اگر برندهای خارجی را ترجیح می دهید، کاملا ایده آل خواهد بود. همچنین بهترین زمان برای خریدن کادو نیز خواهد بود. حتی ممکن است کمی جلو تر رفته و مقداری وسایل تزئینی کوچک برای اتاق خواب خود نیز خریداری کنید.

مهر:

شما باید امروز کارهای مربوط به خانه و شغل های کثیف را کنار بگذارید. احتمالا در انجام رفتارهای سلیقه ای و دیگر کارهای گناه آلود افراط به خرج می دهید. زمان بیشتری برای استفاده از لوازم آرایش اختصاص دهید. هنگامی که بر چهره خود کار می کنید، به ویژگی های سرشتی و ذاتی خود در مد و اعتدال توجه کنید؛ در رابطه با انتخاب مد روز هوشمندانه رفتار کنید تا مطمئن شوید که آنان ظاهر فیزیکی شما را خوب جلوه خواهند داد.

آبان:

شما باید در اوایل صبح رایحه ای پر از امواج مثبت در اطراف خود ایجاد کنید. در رابطه با مهارت های اجتماعی خود بیشتر تمرین کنید و تفاوت های ظریف در مد را دست کم نگیرید. اگر خیلی در این زمینه مهارت ندارید، از دیگران پیروی کنید.

آذر:

اوایل صبح و ساعات روز برای شرکت در مراسمات اجتماعی مناسب خواهد بود( مخصوصا مراسم های که در آن دعوت می شوید). مخالفت های احتمالی بین شما و دوستانتان ممکن است با آرامش حل گردند. بعد از ظهر برای آن دسته کسانی که چیزی برای مخفی کردن دارند، سخت و مشکل زا خواهد بود.

دی:

شما احتمالا جنبه های مثبت امروز را مانند یک قاشق کوچک چایخوری عسل در یک کوزه ی بزرگ پر از قیر خواهید دید. خوشبختانه، در بعد از ظهر حالتان بهبود خواهد یافت و قادر خواهید بود تا یکبار دیگر منطقی و عینی فکر کنید. تعداد زیادی از متولدین این ماه بالاخره متوجه خواهند شد که طرح اصلی هنوز هم همان است و همه چیز همانطور است که باید باشد، است.

بهمن:

امروز وقت خود را با دوستان خود بگذرانید، از زندگی لذت ببرید و با مردم ملاقات داشته باشید. امروز بهترین زمان برای گفتگو های آنلاین با دوستان دور یا اشخاص مهم دیگر می باشد. شب ممکن است افسردگی، بدخلقی و کمال گرایی افراطی در شما شدت بیابد.

اسفند:

شما به راحتی می توانید از موقعیت های خاص به صورت کاملا طبیعی، بالا بروید. همچنین متوجه می شوید که شما یک قدم از یک فاجعه حقیقی فاصله داشته اید. زمان کاملا مناسبی برای رسیدگی به مشکلات ناشی از استفاده ی اشتباه و منابع است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,397
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 11,807
  • بازدید ماه : 42,117
  • بازدید سال : 284,542
  • بازدید کلی : 9,711,897
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر