loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 217 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

این خواننده سرشناس زن از لباس پوشیدن متنفر است! +عکس

 

ریحانا یکی از سرشناس ترین و زیباترین چهره های هالیوودی است. اخیرا تصویری از وی روی جلد مجله ووگ به چاپ رسیده و مصاحبه ای با وی صورت گرفته است. ریحانا در این مصاحبه در رابطه با نوع لباس پوشیدن و علایقش در این زمینه صحبت کرده است.

این ستاره 25 ساله به خبرنگار معتبرترین نشریه مد و زیبایی میگوید از زمان کودکی علاقه زیادی به لباسهای پسرانه داشته و در کل زیاد لباس پوشیدن را دوست ندارد. او اضافه میکند به خاطر انتخاب لباسهایش در دوران نوجوانی همیشه با مادرش اختلاف داشته است. ریحانا میگوید : اکثر دوستانم پسر بودند و از رفتارهای و لباس های دخترانه به شدت فراری بودم، از مادرم میخواستم برای من هم لباس هایی مثل لباس برادرم بخرد و سعی میکردم مثل پسرها رفتار کنم. شیوه انتخاب لباس خاصی ندارم و هرچیزی که دوست داشته باشم می پوشم و حرف دیگران اصلا برایم اهمیتی ندارد. وقتی به سلیقه خودم لباس میپوشم احساس راحتی و رضایت دارم. گاهی دوست دارم کاملا برهنه باشم و در خانه معمولا کمترین لباس ها را به تن دارم.

https://rozup.ir/up/j10/4/201.jpg


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,320
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 11,730
  • بازدید ماه : 42,040
  • بازدید سال : 284,465
  • بازدید کلی : 9,711,820
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر