loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 113 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 فال روزانه جمعه 25 مهر 1393

 

 

متولد فروردین : امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

متولد اردیبهشت : هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد که واقعاً برای شما خوب باشد، اما اکنون شما مجبورید که به وعده‌هایتان عمل کنید. این به معنی این نیست که شما قادر نیستید رویاهایتان را آشکار کنید، بلکه به این معنی است که شما می‌ترسید دست به ریسک بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

متولد خرداد : اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

متولد تیر : اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

متولد مرداد : امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

متولد شهریور : شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

متولد مهر : زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

متولد آبان : تنها زمانی که فکر می‌کنید زمان بازی نزدیک است، نباید از کارتان دست کشیده و عقب نشینی کنید. شما مجبورید به برنامه‌هایی که از قبل برای خود طرح ریزی کرده بودید بپردازید و حتی ممکن است این کار در تعطیلات آخر هفته نیز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمی‌تفریح و گردش تان به تعویق افتاد نگران نباشید. پرداختن به وظایف و مسئولیت‌هایی که دارید باعث می‌شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

متولد آذر : شما در جهان در حال پیش‌روی کردن می‌باشید ولی نمی‌توانید هرکاری را که امروز شروع کرده‌اید را تمام کنید. اگرچه شما نسبت به قبل بهتر عمل می‌کنید، ولی راحتی و آسایشتان در حال کمرنگ شدن است. شاید گفتن این حرف راحت باشد، پس اگر می‌خواهید آدرنالین استفاده کنید تا شما را برانگیزاند، درحقیقت باید نسبت به قبل بیشتر سازنده باشید.

متولد دی : امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی‌و ضروری خود را به بعد موکول می‌کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

متولد بهمن : ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از “شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

متولد اسفند : افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت‌هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی‌شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می‌آیند سر درگم نشوید. شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می‌گیرید با درایت بالایتان انجام می‌شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می‌شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی‌دهید، اما به تازگی کمی‌احساس ناراحتی می‌کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت‌های شما می‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,273
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 10,683
  • بازدید ماه : 40,993
  • بازدید سال : 283,418
  • بازدید کلی : 9,710,773
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر