loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 83 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز انرژی های زیادی برای شما در نظر گرفته شده است که باید از آنها استفاده کنید. از این اتفاق ها خیلی روی نمی دهد. از این فرصت برای الهام بخشیدن به خود و سامان بخشیدن به مسایل شخصی و برنامه های زندگی کمک بگیرید. امروز به هیچ عنوان نباید وقت تلف کنید. هر یک ثانیه هم برای شما ارزشمند است. اعتمادبه نفس و انرژی های شما زیاد هستند و باید بی خیال داستان های تکراری و ناراحت کننده دیگران شوید. فقط به خودتان فکر کنید.

 

 

اردیبهشت:

معمولاً سعی می کنید افکار خلاقانه ای را که در سر دارید با دیگران در میان بگذارید، اما امروز این قدر انرژی مثبت در اطراف تان جریان دارد که نمی دانید چه وقت باید دست از حرف زدن بکشید. آن قدر اعتماد به نفس تان بالا رفته که ممکن است نزدیک ترین دوستان را با گستاخی برنجانید. باید بدانید که در حال حاضر هرچه می گویید مهم تر از آن چه در واقعیت هست به نظر می رسد. به جای این که به خودتان مغرور شوید بهتر است کمی فروتنی نشان دهید. همه ی این ماجراها را برای روز دیگری بگذارید!

 

 

خرداد:

سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شده و اوضاع را خرابتر کنید. پس فاصله تان را حفظ کرده و به یک راه حل خوب فکر کنید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است. یادتان باشد که محبت را هرقدر هم که در کارهایتان نشان دهید کافی نیست، همانطور که تنها بیان کردن عشق بدون هیچ عملی کفایت نمی کند؛ این دو باید همراه باهم باشند.

 

 

تیر:

آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید.

 

 

مرداد:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

 

 

شهریور:

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

 

 

مهر:

حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

 

 

آبان:

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

 

 

آذر:

شعار شما این است که اگر به اندازه کافی تلاش کنی نتیجه مورد نظرت را خواهی گرفت و حداقل برای شما همینطور نیز هست. امروز هم مثل همیشه دارید آرام آرام به سوی هدفتان پیش می روید، اما هیجان چه می شود؟ همه ما به کمی هیجان نیاز داریم، پس شما هم آن را در برنامه خود قرار دهید. همه چیز برای پیشروی شما به سوی موفقیت روبراه است، اما یادتان باشد در گستده ترین و پیچیده ترین کارها هم نظم را در محل کار خود رعایت کرده و با برنامه پیش بروید. یادتان باشد که با زیردستاننان به خوبی رفتار کنید، چه کسی از فردا خبر دارد؟ از لحاظ عاطفی در حال حاضر آماده پذیرش تعهداتی هستید که پیش از این از آنها فراری بوده اید.

 

 

دی:

طالعتان نشان می دهد که امروز چندان مورد توجه قرار ندارید. حتی شاید ایده یا نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند. اما نه امید بشوید و نه واکنش منفی نشان دهید. اگر امروز کسی که چندان شما را نمی شناسد سعی می کند با شما حرف بزند و به شما نزدیک شود، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید. شاید کمی عصبی و کلافه باشید اما دلیلی ندارد برای اطرافیان و به‌خصوص کسانی که شناخت درستی از شما ندارند، قیافه بگیرید یا سر بالا به آنها پاسخ دهید.

 

 

بهمن:

امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می روند و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می روند و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای آغاز کنید. ارتباط هایی که هیچ سودی برای شما ندارند را به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید

 

 

اسفند:

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,425
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,835
  • بازدید ماه : 40,145
  • بازدید سال : 282,570
  • بازدید کلی : 9,709,925
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر