loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 416 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

 

 

اردیبهشت:

شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

 

 

خرداد:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.اکنون زمان آن فرارسیده است که عادت های گذشته را که دیگر به کارتان نمی آیند کنار بگذارید. مدت هاست که منتظر یک تغییر بزرگ هستید، اما حالا که این فرصت پیش آمده کمی نگران و پریشان شده اید. با این دل نگرانی ها خودتان را خسته نکنید، در عوض سعی کنید کارهای عادی روزمره ی خود را طوری با خلاقیت انجام دهید که هیجان انگیز و جالب به نظر برسند. همین که کمی هیجان زده شوید کافی است تا بتوانید انرژی لازم برای شروع مرحله ی جدیدی از زندگی تان را به دست آورید.

 

 

تیر:

در حال حاضر به اندازه کافی مشغله دارید، پس بهتر است هیچ مسئولیت و تعهد جدیدی به عهده نگیرید. فعلا خیلی پرانرژی نیستید، پس به لیست کارهایتان چیز دیگری اضافه نکنید. امروز کارهایی که دوست دارید را همراه با کسانی که دوست دارید انجام دهید. اگر کسی از دوستان و یا اعضای خانواده به تازگی رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد که فکر می کنید به دلیل ناراحتی از شما است با او حرف بزنید و دلیل این رفتارش را از او بپرسید. امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید، چرا که ممکن است با رک گویی زیاد کسی را از خودتان دلخور کنید. زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند.

 

 

مرداد:

امروز از لحاظ اقتصادی اوضاع خیلی آن طور که دلتان می خواهد نخواهد بود و این شما را در وهله اول بسیار سرخورده خواهد کرد. اما به این موضوع فکر کنید که اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. شما دارید با دید منفی به قضیه نگاه می کنید و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه می کنید. حداقل این است که حالا توانایی پرداخت کردن هر خرجی که پیش بیاید را دارید. روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید و پیش بروید. مواظب باشید کسی که دوست دارید را از خود ناراحت نکنید. لگر مشکلی وجود دارد درباره آن با هم حرف بزنید و حلش کنید. نگذارید احساسات ناگهانی و مهار نشده روی رابطه تان تأثیر منفی بگذارند.

 

 

شهریور:

امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

 

 

مهر:

مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.

 

 

آبان:

حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

 

 

آذر:

امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت‌هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می‌توانید تعداد کمی‌از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.

 

 

دی:

حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.

 

 

بهمن:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

 

 

اسفند:

موفقیت اجتماعی شما تضمین شده است، اما یادتان باشد که آنهایی که در گذشته از شما حمایت کرده اند را فراموش نکنید. کمی تلاش کرده و سپاسگزاری خود را به آنها نشان دهید. امروز هنوز ذهنتان درگیر چیزی است که دیروز درباره یکی از اطرافیانتان فهمیده اید. چطور پیش از این متوجه نشده بودید؟ این هیچ اهمیتی ندارد، به کارهای روزانه تان بچسبید، ذهنتان را با آنها مشغول کرده و این موضوع را فراموش کنید. امروز همراه با عشقتان روزی رمانتیک و پر از تفریح و شادی خواهید داشت. اگر مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید، امروز از آن روزهایی است که ممکن است دنیا به کام شما بگردد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,446
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,856
  • بازدید ماه : 38,166
  • بازدید سال : 280,591
  • بازدید کلی : 9,707,946
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر