loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 61 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

فروردین:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

 

 

اردیبهشت:

امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند و یک روز تعطیل به یاد ماندنی برایتان بسازد.

 

 

خرداد:

برای این که کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید بنابراین بهتر است برای همکاری از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بازگو کنید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود و پس از مدتی احساس آزادی می کنید. آیا زندگی برایتان شیرین تر شده است؟ بله، شما عاشق شده اید! پس زمان خود را با محبوب تان بگذرانید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید و دنبال شریک زندگی خود می گردید، قبل از اقدام به هر کاری خوب تحقیق کنید

 

 

تیر:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

 

 

مرداد:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

 

 

شهریور:

امروز دلتان می خواهد یک پروژه جدید را شروع کنید و برای این کار شور و هیجان بسیاری دارید. اما یادتان باشد که هر چیزی زمان خودش را دارد و باید زمینه سازی های لازم انجام شده باشد، در غیر این صورت نتیجه خوبی برای شما در بر نخواهد داشت. متولدین ماه بهمن هزاران آشنا دارند اما تنها افراد بسیار اندکی نزدیکان مورد اعتماد آنها هستند. امروز به اینکه دوستان حقیقیتان چه کسانی هستند خوب فکر کنید. گاهی این نزدیکان انگار از روز نخست برای بودن در کنار شما و همراهی با شما در زمان سختی به دنیا آمده اند. امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آنها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده اند و رفته اند، اما این دوستان همیشگیتان هستند که در روزهای سختی در کنارتان خواهند بود.

 

 

مهر:

امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.

 

 

آبان:

امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

 

 

آذر:

حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

 

 

دی:

درست است که امروز اولین روز هفته است، اما سعی کنید اگر می توانید کمی از مشغله کاری خود کم کنید و به همکاران و زیردستان خود نیز فشار کمتری وارد کنید، وگرنه ممکن است آنها را به مرحله طغیان و سرکشی بکشانید. زیاد عجله نکرده و سنجیده عمل کنید، آرام باشید و همه همگام با شما پیش خواهند رفت. نمی توانید ذهنتان را از شخصی که به تازگی بر روی طرز تفکر شما تاثیرگذار بوده است بگیرید. شما از لحاظ فکری در حال رشد هستید و این برای شما نتایج خوبی در بر خواهد داشت. به نظر می رسد عشقتان کمی از شما دلخور است، کمی بیشتر به او توجه کنید و دلش را به دست بیاورید.

 

 

بهمن:

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

 

 

اسفند:

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,334
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,744
  • بازدید ماه : 40,054
  • بازدید سال : 282,479
  • بازدید کلی : 9,709,834
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر