loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 235 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

 

 

اردیبهشت:

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

 

 

خرداد:

امروز با هرکسی که با شما برخورد دارد به خوبی برخورد کنید چرا که می توانید دوست هایی بیابید که با موقعیت اجتماعی بالایی که دارند می توانند به شما کمک کنند موقعیت سختی که در فروردین ماه برای شما به وجود آمده است را پشت سر بگذارید. اکنون شانس و ثروت با شما همراه هستند و زمان آن رسیده است که به دنیا نشان دهید چه کسی هستید. زمان آن رسیده است که با تلاش سخت ظاهر خود را بسازید و به دیگران نشان دهید که اگر خودتان بخواهید قادر به انجام چه کارهایی خواهید بود. وقت آن است که بعضی از قانون های بیهوده و دست و پا گیری که برای خود وضع کرده اید را زیر پا بگذارید.

 

 

تیر:

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

 

 

مرداد:

امروز خوب استراحت کرده و خودتان را برای یک هفته کاری پرمشغله آماده کنید. طی دو ماه آینده وقت دارید که خودتان را برای ترفیعی که انتظارش را دارید آماده کنید، پس خودتان را جمع کرده و از این فرصت استفاده کنید، چنین فرصتی هرچند سال یک بار به وجود می آید. درست است که خانواده بزرگترین منبع آرامش برای شما است، اما بد نیست گاهی هم با دوستانتان وقت بگذرانید، فعالیت های اجتماعی خود را نیز باید حفظ کنید. برای نزدیک شدن به عشتان هرکاری که می توانید بکنید، اما اگر می بینید به تنهایی نیاز دارد او را راحت بگذارید. خبرهایی که در مورد عشق قدیمیتان می شنوید و یا مکالمه ای که با او خواهید داشت به تمام شدن همراه با آرامش این پرونده کمک خواهد کرد.

 

 

شهریور:

شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

 

 

مهر:

پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.

 

 

آبان:

امروز کائنات هدیه بزرگی برای شما در نظر گرفته است. با مهربانی و منطقی که امروز دارید می توانید نظر اطرافیان به خود جلب کنید. حتی حکم تکیه گاه را برای آنها داشته باشید. دوستانی که به حضور شما نیاز دارند را بی نصیب نگذارید و این حس را به آنها بدهید که تنها نیستند و می توانند روی کمک های شما حساب کنند.

 

 

آذر:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی‌توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می‌پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می‌شود. اما به شما توصیه می‌کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

 

 

دی:

امروز همراه با آغاز هفته چاش هایی در محل کار برای شما پیش می آید، اما با اعتمادی که به توانایی های حرفه ای خود دارید به راحتی می توانید اوضاع را تحت کنترل خودتان دربیاورید. حتی می توانید فرمالیته اداری که تا به حال مانع رسیدگی شما به اصل امور شده است را دور بزنید. همچنین امروز بالاخره از پس مانعی که چندین هفته است بر سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است برخواهید آمد؛ نترسید و با قدرت تام پیش بروید شما قدرت و انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. شادی ناشی از موفقیت های امروزتان را با عشقتان شریک شوید. حتی می توانید او را به یک شام خوب در رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید.

 

 

بهمن:

شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.

 

 

اسفند:

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,292
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 11,702
  • بازدید ماه : 42,012
  • بازدید سال : 284,437
  • بازدید کلی : 9,711,792
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر