loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 55 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.

 

 

اردیبهشت:

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

 

 

خرداد:

امروز احساس ماجراجویی می کنید و دلتان می خواهد افق های پیش رویتان را گسترش دهید. اگر مدت زیادی است که به جایی نرفته اید زمان آن رسیده است که از شهر خارج شوید. حتی یک مسافرت تنهایی به یک شهر ساحلی نزدیک می تواند شما را شاداب و سرحال کند. مغز فعالتان را با شرکت در یک سخنرانی و یا عضویت در یک باشگاه کتابخوانی تغذیه کنید. امروز هیچ حد و مرزی برای انگیزه و فعالیت شما وجود ندارد. همچنین در زمینه ارتباطات و دوستی ها هر چیزی در زندگی و عشق ممکن است برای شما پیش بیاید. اگر یکی از دوستانتان شما را به کسی معرفی کرد، ابتدا اطلاعات لازم را از او بگیرید و خیلی هم جدی نباشی، شوخ طبعی همیشه می تواند برگ برنده شما باشد.

 

 

تیر:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

 

 

مرداد:

امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

 

 

شهریور:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

 

 

مهر:

امروز نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید. اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید، حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید. یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. امروز برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

 

آبان:

این را بدانید که سیر و سیاحت دنیا با قدم های کوچک آغاز می شود. اول باید کوتاه و با فکر گام بردارید و سپس که به اصطلاح بلد راه شدید، سرعت خود را بیشتر کنید. شما امروز برای مسایل و مشکلاتی که جلوی پایتان قرار می گیرند راه های خیلی خوبی پیدا می کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و مطمئن باشید ایده هایتان عالی هستند. این نکته را به یاد داشته باشید همیشه باید زیرساخت مناسب داشته باشید تا همه کارها به بهترین شکل پیش بروند.

 

 

آذر:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

 

 

دی:

امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

 

 

بهمن:

امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید

 

 

اسفند:

امروز روزی بسار خوب برای آشتی کردن است. طی چند روز و یا چند هفته اخیر ممکن است احساس کرده باشید یک و یا حتی چند نفر از بستگان و نزدیکان از شما سوء استفاده کرده و یا با شما بدرفتاری کرده اند. شما حالا برای شروعی تازه آماده اید، چرا که این مسئله را با خودتان حل کرده و از آن درس گرفته اید. سعی کنید وقتتان را بیشتر با کسانی که دوست دارید بگذرانید. امروز ممکن است دلتان هوس کمی ماجراجویی عاشقانه کرده باشد، اما قبل از انجام هرکاری خوب فکر کنید و ببینید آیا فردا از انجام کاری که کرده اید پشیمان نخواهید بود و آیا این ماجراجویی به شما و عشقتان آسیبی نخواهد زد؟

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,414
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,824
  • بازدید ماه : 40,134
  • بازدید سال : 282,559
  • بازدید کلی : 9,709,914
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر