loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 76 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

این را به یاد داشته باشید که شادی شما به دیگران وابسته نیست. این بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی دارید. شما با افکار و نگاه خود به زندگی شادی یا غمگین بودن را تعیین می کنید. دوستان خوب بسیار مهم هستند و بهتر هم این است که اطراف خود را با انسان های شاد و خوش بین پر کنید. اما زندگی به آن سادگی که تصور می کنید نیست. در برخی از ارتباط ها باید فاصله را رعایت کرد. با عشقتان برای یک بعدازظهر عالی برنامه ریزی کنید. در کنار او می توانید تصمیمات درست تر و بهتری اتخاذ کنید.

 

 

اردیبهشت:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 

 

خرداد:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

 

 

تیر:

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

 

 

مرداد:

امروز خیلی در کارهایی که انجام می دهید دقیق نیستید و بی آنکه حواستان باشد یکباره می بینید که در عالم رویا گم شده اید و زمان از دستتان رفته است. به جای فکر و خیال حواستان را به کارتان بدهید، تازه اول هفته است و یک عالمه کار برای انجام دادن دارید. اگر قصد شروع کار جدیدی دارید از فرصتی که دارید استفاده کنید و دست به کار شوید. اگر ایده هایتان را بیان کنید، افرادی همفکر با خودتان خواهید یافت. به جای این که این همه وقت برای کمک کردن به دیگران بگذارید کمی هم به خودتان و عشقتان برسید. یادتان باشد که شما وظیفه دارید برای رابطه عاطفیتان وقت صرف کنید. تنها حرف زدن کافی نیست، باید عشقتان را در عمل هم نشان بدهید.

 

 

شهریور:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

 

 

مهر:

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

 

 

آبان:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

 

 

آذر:

همه چیز همانگونه که در ظاهر به نظر می آید نیست. بهتر است امروز عینک خوش بینی را از چشمانتان بردارید. ممکن است اطرافیانتان کارهایی بکنند یا حرف هایی بزنند که ذهنیتی که راجع به آنها داشته اید را بر هم بزند و شناختی جدید نسبت به آنها در شما ایجاد کند. حتی ممکن است حقیقتی ناخوشایند در مورد یکی از نزدیکانتان کشف کنید. یادتان باشد: زمانی که مردم خود واقعیشان را به شما نشان می دهند آنها را باور کنید. با این که هفته به نیمه های خود رسیده است هنوز پرانرژی هستید.فکرتان درگیر مسافرت است، بد نیست همراه با عشقتان یک سفر دو نفره رمانتیک را برنامه ریزی کنید و یا همراه با هم در یک کلاس مشترک ثبت نام کرده و چیز جدیدی را یاد بگیرید.

 

 

دی:

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی‌گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

 

 

بهمن:

شما بیماری خفیفی را پشت سر گذاشته اید، به همین دلیل تصمیم دارید به سلامت خود اهیمت بیشتری دهید. امروز پر از انرژی خواهید بود طوری که شاید برای ثبت نام در باشگاه اقدام کنید. اما زیاده روی نکنید. شاید بهتر باشد به دکوراسیون خانه خود هم تنوعی دهید. این کار بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. فقط قبل از اقدام به هر کاری، خوب راجع به آن فکر کنید تا منجر به پشیمانی نشود. امروز آنچه را که لایق اش هستید به دست خواهید آورد و تمام تلاش هایتان نتیجه خواهد داد. شما به توانایی های خود افتخار خواهید کرد. امروز فرصت آن است که احساسات خود را با محبوب تان شریک کنید، بنابراین از همین حالا قرار ملاقاتی با او بگذارید

 

 

اسفند:

 وقت آن رسیده است که منطقه امن خود را ترک کرده و همراه با کمی ریسک پذیری شانستان را امتحان کنید. کنترل شور و هیجانتان کاری دشوار خواهد بود و می خواهید ایده های تازه ای که شما را به وجد آورده اند را با همه در میان بگذارید. به طور معمول احساسات خود را به سادگی بیان نمی کنید، اما امروز دلتان می خواهد به روی بام رفته و با صدای بلند آنها را فریاد بزنید. به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، آنها می توانند ایده هایی جدید را در ذهن شما زنده کنند و همچنین احساساتی که اطرافیان نسبت به شما دارند را به شما نشان دهند. در زمانی بسیار مناسب برای یافتن عشق زندگی خود هستید، تنها کافی است حرف بزنید و خواسته هایتان را بیان کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,666
  • باردید دیروز : 1,292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 10,076
  • بازدید ماه : 40,386
  • بازدید سال : 282,811
  • بازدید کلی : 9,710,166
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر