loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 141 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

امروز دلتان نمی خواهد انرژی خود را هدر دهید، پس بهترین لباس هایتان را بپوشید و به سوی پیشرفت بروید. در محل کار همه را تحت تاثیر قرار خواهید داد. اگر ایده جدیدی دارید توانایی کافی برای آن را خواهید داشت که کاری کنید که مورد استقبال قرار بگیرد. امروز شاید دلتان بخواهد که یک مهمانی راه بیندازید و دوستان یا همکارانی که نقاط مشترکی با آنها دارید را به خانه خود دعوت کنید. حواستان را جمع کنید، شاید عشق واقعی خود را در این میهمانی و در میان این افراد بیابید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید و با اشتیاق در اطراف خود به دنبال عشق می گردید، بدانید که هر آنچه در جستجوی آن هستید را به دست خواهید آورد، کافی است بدانید به دنبال چه می گردید.

 

اردیبهشت:

با وجود اینکه به هوش و منطق معروف هستید، امروز از آن روزهایی است که احساساتتان کنترل شما را به دست خواهند گرفت و این مسئله حتی خودتان را هم تعجب زده خواهد کرد. ناگهان خود را غرق در احساسات می بینید، اما با آن مبارزه نکنید و خودتان را رها کنید. امروز سراغی از دوستان قدیمی خود بگیرید و یا اگر می توانید سرزده به دیدن پدربزرگ یا مادربزرگتان بروید. انرژی خود را برای رسیدن به رویاهایتان ذخیره کنید و آن را صرف کارهای بیهوده نکنید. با کار بیش از حد خودتان را خسته نکنید، مخصوصا اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید، باید بدانید که زمانی که سرحال و پرانرژی هستید، عشق راحتتر به سراغ شما خواهد آمد.

 

 

خرداد:

شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

 

 

تیر:

بزرگ فکر کنید. رویاهای بزرگ در سر داشته باشید. هر چقدر آرزوهای شما بزرگ تر باشند، آینده بهتری برای خود رقم خواهید زد. امروز شاید روی ابرها باشید و همه چیز کمی گیج کننده باشد. اما در عین حال، بسیار تشنه کسب دانش هستید. بیشتر علاقه شما هم مطالعه کتاب یا مقاله های متافیزیک است. این را به یاد داشته باشید هیچ کسی به اندازه خودتان شما را نمی شناسد. با خودتان صادق باشید

 

 

مرداد:

هرچه به سمت ظهر پیش می رویم، کارآمدی شما نیز بهتر می شود و از این رو حس و حال خوبی خواهید داشت. طبیعی است که وقتی به وعده های تان عمل می کنید حس خوبی دارید، اما بهتر از همه این است که بدانید واقعاً کارتان را عالی انجام داده اید. حواس تان باشد که کارآمدی به تنهایی ضامن خوشحالی شما نخواهد بود، بلکه باید به عشق و زیبایی هم نظر داشته باشید. بدانید این انرژی مثبتی که اکنون تجربه اش می کنید از درون خودتان نشأت می گیرد.

 

 

شهریور:

عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

 

 

مهر:

یک روز کاملا احساسی در انتظار شما است. شما می توانید رابطه خیلی خوبی با عشقتان داشته باشید و حتی می توانید از همه لحظه های خود استفاده کنید. با اینکه روحیه بسیار حساسی دارید سریع از کوره در می روید. اما اگر زبان به دندان بگیرید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید، می توانید روز خوبی برای خود رقم بزنید. شاید بهتر باشد بخشی از روز را به تنهایی و سکوت اختصاص دهید. لازم است در مورد برخی رفتارها و کارهای خود فکر کنید.

 

 

آبان:

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

 

 

آذر:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

 

 

دی:

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.


بهمن:

از حقایق بسیاری در رابطه با گذشته پرده برداشته می شود و برخی از آنها شما را متعجب می کنند، اما خیالتان راحت باشد، در نهایت همه اینها تنها جنبه آموزشی خواهند داشت و بر دانسته های شما خواهند افزود. چیزی که درباره همسر، نامزد و یا شریک کاریتان می فهمید ممکن است اوضاع را کمی بهم بریزد، اما بهتر است هیچ قضاوتی نکنید و آنها را همانگونه که هستند بپذیرید. در محل کارتان فرصت جلب یک مشتری جدید و یا یک قرارداد خوب را خواهید داشت. با افراد جدیدی آشنا می شوید که باعث می شوند بفهمید تا بحال تنها زنده بوده اید ولی زندگی نمی کرده اید، از همراهی آنان لذت ببرید. دی ماهی ها اصولا پر حرف هستند اما یاد بگیرید بموقع حرف زده و بموقع سکوت کنید.

 

اسفند:

 

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 307
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 649
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 3,898
  • باردید دیروز : 2,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,898
  • بازدید ماه : 3,898
  • بازدید سال : 290,645
  • بازدید کلی : 9,718,000
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر